Πιο πολύ από μένα σ'αγαπώ!

Ποτέ δεν ήμουνα εγωίστρια,πάντα παραδεχόμουνα,στον εαυτό μου τουλάχιστον,όλα όσα ένιωθα.Και μπορώ να πω με απόλυτη σιγουριά πια πως κάποια συναισθήματα είναι πιο πάνω από εμάς.Όλα ξεκινάνε από αυτές τις πεταλούδες που είναι μέσα στο στομάχι και σε αναστατώνουν,στα πρώτα στάδια του έρωτα που το καρδιοχτύπι είναι κολλητός σου φίλος και η ανάγκη να το κρατήσεις κρυφό είναι πιο δυνατή από τις βιολογικές σου ανάγκες.Ποτέ δεν φοβήθηκα αυτό το συναίσθημα,ήταν πάντα καλοδεχούμενο αν και πολύ σπάνιο για μένα,βλέπεις δεν έχω την τάση να ερωτεύομαι συνέχεια,αλλά όταν γίνει τότε όλο μου το είναι είναι εκεί.Αυτό που φοβάμαι όμως είναι πως για πρώτη φορά αυτό το υπέροχο συναίσθημα αντί να μειώνεται με τον καιρό,αυξάνεται όλο και περισσότερο.Αντί να φεύγουν οι πεταλούδες,το τρέμουλο και το καρδιοχτύπι αυτά συνεχίζουν να με βασανίζουν κάθε φορά που σε βλέπω και έτσι μου κάνουν όλο και πιο δύσκολο το να κρύψω όσα νιώθω.Το άλλο που φοβάμαι είναι ο εαυτός μου,γιατί εκτός από αυτά που νιώθω συνειδητοποίησα πως είμαι διατεθειμένη να κάνω πράγματα για  σένα που δεν θα έκανα για κανένα.Ίσως επειδή τώρα πια ο έρωτας ενώθηκε με την αγάπη και συνυπάρχουν με αρμονία.Ο έρωτας είναι λίγο επικίνδυνος λόγω της έντασης από την οποία αποτελείται,από την άλλη η αγάπη είναι αγνή.Δύο αντίθετα στοιχεία που η ένωσή τους φέρνει μια ισορροπία.Έτσι έγινε μάλλον και με μένα.Άρχισα να ζω τις στιγμές και να τις αποτυπώνω στο μυαλό μου με ακρίβεια γιατί ήσουνα και είσαι και εσύ εκεί,να θυμάμαι όλα σου τα λόγια και να προσπαθώ να αποκρυπτογραφήσω τις κινήσεις σου,όχι από περιέργεια αλλά από την ανάγκη να σε διαβάζω για να ξέρω πως να φερθώ.Και τί έλεγα;Ααα,ναι καλώς ή κακώς σε αγαπάω λίγο παραπάνω από το κανονικό ή καλύτερα λίγο παραπάνω από το επιτρεπτό.Αλλά εντάξει δεν πειράζει,έτσι κι αλλιώς πάντα πέρναγα λίγο παραπάνω τα όρια μαζί σου.Στα συναισθήματα λένε μπορείς να επιβάλεις σιγή,όχι όμως και όρια.Άλλωστε αγαπώ,θα πει χάνομαι και εγώ χαίρομαι που είμαι από τις τυχερές και χάνομαι σε αυτό το ανεξήγητο συναίσθημα ακόμα και αν ο άλλος δεν το αντιλαμβάνεται!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις